FAQ - Ofte stillede spørgsmål
Her har du mulighed for at finde svar på dit spørgsmål.


MenuCard er en spiseklub, der giver alle medlemmer rabat på restauranter. Rabatten er mellem 10% til 30% på hele regningen.
For at få rabat med dit MenuCard og sikre dig at det sker korrekt, skal du følge disse trin:
•  Find et af vores mange spisesteder, som du ønsker at besøge i MenuCard-appen, eller på www.menucard.dk.
•  Indtast beløb i MenuCard appen og godkend med pinkode, så betaler du med det betalingskort der er tilknyttet din medlemskonto og opnår automatisk rabatten.

Du er velkommen til at ringe til os på +45 3131 6464 alle hverdage kl.10-22 - så kan vi hjælpe dig.

Du får altid rabat til dig selv og minimum en gæst. Nogle spisesteder giver endvidere rabat for flere end 2 gæster – det kan du se udfor det enkelte spisested – sammen med rabatten i vores app og på www.menucard.dk.

Nej. Det er ikke en nødvendighed at reservere bord for at opnå rabatten.
Men det kan være en god ide, så man er sikker på der er plads på det ønskede spisested.

Du får rabat på hele regningen, men vær opmærksom på at nogle spisesteder kan have restriktioner, som du kan læse mere om under den enkelte restaurants profil under "Specificering af rabat". Du kan f.eks. ikke kombinere MenuCard med tilbud.

Du kan få tilsendt et nyt kodeord ved at klikke på "Glemt kodeord" under "mit MenuCard" i App'en eller på forsiden af www.menucard.dk
Derefter logger du ind via vores hjemmeside www.menucard.dk og ændrer det til et du selv vælger.

Har du haft en dårlig oplevelse med MenuCard kan du kontakte MenuCard via kontaktformularen på www.menucard.dk eller på kontakt@menucard.dk. Husk at vedlægge relevante oplysninger, så som stedets navn, tidspunkt for besøget og beskrivelse af din oplevelse, så følger vi op på det hurtigst muligt.

Du kan finde vores medlemsbetingelser på dette link: Medlemsbetingelser

Nej. MenuCard er et gratis restaurantprogram for medarbejdere i de virksomheder, som har en aftale med MenuCard.

Hvis du ikke ønsker at modtage mails fra MenuCard, kan du afmelde dig i bunden af de mails du modtager fra os, ved at klikke på et link benævnt "afmeld" eller "unsubscribe".

Tilfredse medlemmer er meget vigtigt for os - så kontakt os endelig, hvis der er noget, som vi kan gøre anderledes for at give dig en bedre oplevelse. Ønsker du alligevel at melde dig ud af MenuCard, kan dette gøres via kontaktformularen på www.menucard.dk eller på kontakt@menucard.dk. Husk at vedlægge e-mail adressen, som du er registreret med, dit fulde navn, adresse og evt. medlemsnummer.

Skulle du have et indestående på dit MenuCard fra tilbagebetaling, gavekort eller lign. Kan du i op til 1 år efter kortes udløb få dit indestående tilbage.
Beløbet, som du ønsker tilbagebetalt, vil blive indsat på den konto du ønsker.
Sådan gør du:
Du udfylder standardbilag, for tilbagebetaling af indestående på medlemskontoen eller kontakter MenuCard på supporttelefon +45 31316464 (åben i hverdage fra 10:00 til 17:00) eller kontakt@menucard.dk, hvor samme blanket udleveres.Du kan også finde den her. Blanketten udfyldes med navn og medlemsnr og indsendes med relevante bilag (kopi af billede id) til:kontakt@menucard.dk. MenuCard vil hurtigst muligt og senest 5 dage efter modtagelse af blanketten, overføre pengene til den oplyste konto.

Følgende gebyrer er gældende når du betaler med dit MenuCard på spisestedet:
Dankort og Dankort VISA - ingen gebyrer
Danske udstedte kreditkort og debetkort (bl.a.) MasterCard - 1,50% min. 0,70 kr. pr. transaktion.
Udenlandske udstedte kreditkort og debetkort 2,95% min. 1,95 kr. pr. transaktion.
Gebyret går udelukkende til NETS. MenuCard tjener ikke noget på gebyret.

MenuCard-w350xh600
Copyright © 2016 MenuCard ApS. All Rights Reserved. Medlems- og handelsbetingelser.